שאלות טרוויה בנושא של מניעת שימוש לרעה בסמים ובאלכוהול תוך שילוב עם שאלות בנושא ידע כללי.
על פי מחקרים מסרים מועברים בדרך הטובה ביותר כשאינם נתפסים כמסרים שנועדו לשכנע וכשהם מעוררים עניין ומעורבות, בפעילות “אחד נגד כולם” מועברים ידע ומסרים חינוכיים בצורה מהנה ואטרקטיבית.
שאלות טרוויה בנושא גלישה בטוחה ברשת, הפעילות משלבת שאלות ידע כללי עם שאלות בנושא גחישה בטוחה ברשת.
כל שאלה הופכת להסבר קצר של המנחה על הסכנות שאורבות לנו באינטרנט (סנאפצ’ט, אינסטגרם, פייסבוק, ווטסאפ ועוד).
הפעילות מורכבת משאלות בנושא גלישה בטוחה ושאלות בנושא ידע כללי. פעילות חדשה וייחודית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכל המשתתפים להיות פעילים ולהתחרות בתחרות אטרקטיבית, פעילות עם 100%השתתפות.
הפעילות מתקיימת על פי פורמט תוכנית הטלוויזיה המצליחה והמוכרת “אחד נגד 100”.
הוויזואליות, סגנון ההנחיה והשאלות, זהים לתוכנית הפופולארית מה שמעצים את ההנאה ואת הרגשת המשתתפים שהם חלק משעשועון טלוויזיה.
על מסך מוקרנות שאלות טריוויה בנושאים שונים מעולמם של המתבגרים ושאלות בנושא השימוש לרעה בסמים ואלכוהול, המשתתפים עונים על השאלות בעזרת בשלטים שבידיהם ורואים בזמן אמת אם צדקו.
על פי מחקרים מסרים מועברים בדרך הטובה ביותר כשאינם נתפסים כמסרים שנועדו לשכנע וכשהם מעוררים עניין ומעורבות, בפעילות “אחד נגד כולם” מועברים ידע ומסרים חינוכיים בצורה מהנה ואטרקטיבית.
שאלות טרוויה בנושא כדורגל.
איזו קבוצה מכונה העטלפים? מאיזו קבוצה עבר רוני למנצ’סטר יונייטד?
מי אימן את נבחרת ישראל במונדיאל? באיזו עיר נולד רונלדו?
ניתן לשלב את הפעילות בנושא כדורגל עם שאלות בנושא מניעת אלימות, גלישה בטוחה ברשת, שימוש לרעה בסמים ובאלכוהול.
הפעילות מותאמת לפי שכבת גיל. הפעילות מתאימה גם למבוגרים. פעילות חדשה וייחודית המשלבת טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכל המשתתפים להיות פעילים ולהתחרות בתחרות אטרקטיבית. פעילות עם 100 אחוז השתתפות.
הפעילות מתקיימת על פי פורמט תוכנית הטלוויזיה המצליחה והמוכרת “אחד נגד 100”.
הוויזואליות, סגנון ההנחיה והשאלות, זהים לתוכנית הפופולארית מה שמעצים את ההנאה ואת הרגשת המשתתפים שהם חלק משעשועון טלוויזיה.
על מסך מוקרנות שאלות טריוויה בנושאים שונים מעולמם של המתבגרים ושאלות בנושא השימוש לרעה בסמים ואלכוהול, המשתתפים עונים על השאלות בעזרת בשלטים שבידיהם ורואים בזמן אמת אם צדקו.
על פי מחקרים מסרים מועברים בדרך הטובה ביותר כשאינם נתפסים כמסרים שנועדו לשכנע וכשהם מעוררים עניין ומעורבות, בפעילות “אחד נגד כולם” מועברים ידע ומסרים חינוכיים בצורה מהנה ואטרקטיבית.